Texwipe

世界で初めてクリーンルームワイパー産業を始めました。 世界で初めてクリーンルーム用低リントワイパーを開発しました。 世界で初めて完全な自動化生産システムを開発しました。(特許取得済み) https://www.texwipe.com/ Japan : jaden.kim@texwipe.com

テックスワイプ(Texwipe)の歴史

テックスワイプは55年の歴史を持つクリーンルーム専用ワイパーのアメリカメーカーです。

 

世界で初めてクリーンルームワイパー産業を始めました。(1964年に創業) 
世界で初めてクリーンルーム低リントワイパーを開発しました。
世界で初めて完全な自動化生産システムを開発しました。(特許取得済み)
 
 

f:id:Texwipe:20190726161858j:plain

f:id:Texwipe:20190726161848j:plain

f:id:Texwipe:20190726161835j:plain

Texwipe’s commitment to innovation, leadership and quality in Cleanroom Consumable products spans more than fifty years. We invest in technology to respond to our customers’ evolving needs in contamination control. Throughout Texwipe’s global operations, we support our customers with products designed to exceed the requirements for Cleanroom Consumable Products. Our highly professional team will help you select and develop products for any critical environment application.